OVERDOX  نام بازی فوق العاده هیجان انگیز و پرطرفدار که در دسته بازی های اکشن و نقش آفرینی تقسیم‌بندی می‌شود که شرکت معروف بازی سازی Haegin Co., Ltd  آن را برای دستگاه های اندرویدی تولید و منتشر کرده است. بازی کاملا به صورت رقابت‌های نفس‌گیر و آنلاین است به این صورت که شما در بازی نقش یکی از مبارزان را دارید که باید با تمامی گلادیاتورهای که از سراسر دنیا در این بازی شرکت کرده‌اند به صورت کاملاً حرفه ای و آنلاین مبارزه کنید . ظاهر هر مبارز متفاوت است و به صورت پوشش های فلزی مخصوص با رنگ‌های مختلف و جذاب است که هر کدام دارای ویژگی منحصر به فرد خودش است که می‌توانید قهرمان خود را شخصی سازی کنید و ظاهر او را تغییر بدهید و تجهیزات را پیشرفته کنید.

دانلود OVERDOX 2.1.1 – بازی اکشن جذاب اوردوکس اندروید

همچنین قدرت و سرعت خود را به سطح بالاتری برسانید تا توانایی مبارزه با رقیبان قدرتمند را داشته باشید. با قدم گذاشتن در این رقابت اکشن یک نقشه راهنما در سمت راست تصویر برای شما به نمایش در می‌آید که نشان دهنده موقعیت شما و دیگر مبارزان است که می توانید فاصله خود را با دشمنان اندازه گیری کنید و مراقب حمله ناگهانی آنها باشید. از شمشیر های پرسرعت و قوی به صورت چرخشی استفاده کنید و وارد نبرد‌های سنگین شوید همچنین با پرش های فوق العاده و استفاده از سلاح‌های مخصوص با رقیبان مبارزه کنید و تمامی مبارزان را نابود کنید و امتیاز به دست آورید.

که با افزایش امتیاز می‌توانید تکنیک ها و مهارت ها و تجهیزات خود را به روز تر کنید و در واقع توانایی خود را افزایش دهید. بازی جدید و بسیار با کیفیت با استقبال  بی نظیر از سوی کاربران روبرو شده است که توانسته در مدت زمان کم امتیاز داری از گوگل پلی به دست آورد و حتی یک رقابت هیجان انگیز و جذاب برای قهرمانان القا کند اگر به سبک بازی های اکشن آنلاین علاقمند هستید بازی OVERDOX می تواند گزینه بسیاری برای اوقات فراغت شما باشد که می توانید آن را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید.