Kong Go عنوان یک بازی شگفت انگیز و سرگرم کننده که در سبک بازی های تفننی تقسیم‌بندی می‌شود و شرکت بازی سازی Raz Games آن را برای گوشی و تبلت های اندرویدی ساخته شده است. در این بازی فوق العاده سرگرم کننده با یک میمون بسیار شجاع روبرو هستید که نقش اصلی بازی را دارد و این میمون پر جنب و جوش به هر سمتی حرکت می‌کند تا بتواند موزهایی را که در بازی قرار گرفته اند بدست آورد و به وسیله این موزها برای خود وسیله‌های مختلفی تهیه کند تا بتواند به خوبی از ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارد.

دانلود Kong Go 1.0.6 – بازی آرکید سرگرم کننده کنگ گو اندروید

البته کنترل میمون بازی بسیار ساده است و تا حدودی برعهده‌ ی شماست که می توانید تنها با چند تکنیک میمون را به نقاط مختلف مانند: چپ و راست حرکت دهید و یا از روی تپه های سبز رنگ پرش کنید تا موزها را جمع آوری کنید و همچنین موزهای پنهان شده را با کمی دقت و به راحتی پیدا کنید. جمع آوری موزها در بازی بسیار اهمیت دارد و هر چقدر که تعداد موزها بیشتر باشد امتیازهای شما هم بالاتر می‌رود و به وسیله این امتیاز ها می توانید وسایل خاصی را که در ردیف های مختلف جدول قرار دارند را به دست آورید که هر چقدر که تعداد موزه ها بیشتر شود به وسایل بهتر مانند: جهت شخصی و … دسترسی پیدا می کنید و همچنین می توانید با افزایش امتیاز به مراحل بعدی بازی بروید  و با چالش‌های بسیار بیشتری روبرو شوید.

هرچقدر که به مراحل پایانی بازی راه پیدا کنید امکان بدست آوردن موزها سختر می‌شود و از طرف دیگر بر امکانات و تجهیزات بازی نیز اضافه می‌شود که می‌تواند بسیار جذاب ک سرگرم کننده باشد‌. اگر علاقه مند هستید که به میمون بازی ‌کمک کنید می‌توانید گیم Kong Go را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید.