Jewel Empire : Quest & Match 3 Puzzle- عنوان یک گیم سرگرم کننده و جذاب که در دسته بازی های تفننی تقسیم‌بندی می‌شود و به وسیله کمپانی بازی سازی Teskin Games  برای سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه شده است. کنار هم قرار دادن تکه های پازل و ساختن یک طرح زیبا و بازی های در سبک پازلی همیشه و از زمان‌های بسیار دور مورد استقبال بسیاری از افراد بوده است و توانسته در چندین سال اخیر مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. وقتی این گیم فوق‌العاده را دانلود می‌کنید با پازل های رنگارنگ بسیار روبرو می‌شوید که این پازل‌ها دارای شکل‌های مختلف و سه بعدی هستند که بر روی یک صفحه نمایش از بالا به پایین حرکت می‌کنند.

دانلود Jewel Empire : Quest & Match 3 Puzzle 3.1.22 – بازی پازلی امپراطوری جواهرات اندروید دانلود Jewel Empire : Quest & Match 3 Puzzle 3.1.22 – بازی پازلی امپراطوری جواهرات اندروید

باید بتوانید پازل هایی را که دارای شکل و رنگ یکسان هستند در ردیف‌های به صورت سه تایی کنار یکدیگر بچینید و این پازل ها را حذف کنید تا دیگر پازل جابجا شوند و جای خالی فاصله حذف شده را پر کنند هرچقدر که بتوانید تعداد بیشتری از پازل‌ها را کنار هم قرار دهید و آن‌ها را حذف کنید امتیازهای بیشتری نسبت به دست می‌آورید.در این بازی اشعه‌های مخصوصی نیز وجود دارد که اگر بر روی یکی از پازل‌ها قرار بگیرد تمامی پازل‌های هم شکل را حذف می‌کند و به بازی سرعت می‌بخشد همچنین بمب‌ای ویژه نیز در مراحل بالاتر بازی قرار گرفته است که اگر آن‌ها را منفجر کنید تمامی پازل های اطراف به صورت کامل نابود می‌شوند و امتیاز عالی را برای شما ثبت می‌کنند‌. اگر می‌خواهید غرق در فضای پازل‌ها شوید و خود را به چالش دعوت کنید پس هرچه سریعتر گیم را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید.