Steel Rage: Mech Cars PvP War یک بازی اکشن و رقابتی ست که به شما فرصت ویراژ دادن با ماشین های متفاوت در مکان هایی عجیب را خواهد داد. شما باید تلاش کنید تا با طراحی ماشین جنگی و سلاح های منحصر به فرد خودتان تمامی رقبای حقیقی و آنلاین را شکست دهید و امتیازات بیشتری کسب کنید. برای این منظور می توانید از ماشین های سبک و اسپرتی مثل پورشه و فراری مسابقه ای استفاده کنید، تا هم میدان و قدرت حرکتی بیشتری نسبت به ماشین های سنگین همچون تانک داشته باشید هم ماشین دلخواه و ایده آل خودتان را ساخته باشید. سپس به وسیله این ماشین در این دنیا رقابتی دیوانه وار بگردید و ویراژ دهید و خودتان را به عنوان قوی ترین گیمر این بازی مطرح کنید.

دانلود Steel Rage: Mech Cars PvP War 0.183 – بازی اکشن خشم فولادی اندروید

آرشیو کاملی از انواع و اقسام ماشین و سلاح ها در این بازی وجود دارد و شما می توانید هر بخش آن را تا هر قدر که خودتان سلاح می دانید ارتقا دهید و باعث تغییر شکل ظاهری ماشین شوید. این ماشین ها که صدرصد قابل تغییر و شخصی شدن هستند،می توانند وسیله خوبی برای آزمایش ایده هایتان در زمینه مهندسی و مکانیک ماشین باشند.با این بازی شما نه تنها ماشین سواری کردید و از جریان رقابتی بازی لذت بردید بلکه ایده های خودتان را نیز پایه ریزی کردید چیز جدید درباره مهندسی و مکانیک یاد گرفتید.

اجرا این بازی نیازمند اینترنت است و همین شما را برای یک رقابت آنلاین و حقیق آماده خواهد کرد. اگر از بازی با هوش مصنوعی و برنامه ریزی خسته شده اید و می خواهید خودتان را با گیمر های با تجربه و واقعی محک بزنید قطعا بازی اکشن و رقابتی Steel Rage: Mech Cars PvP War بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۲ از ۵ بوده است.