World War Polygon: WW2 shooter یک بازی اکشن و مهیج است که با گرافیک منحصر به فرد و زیبای خود شما را به یک تیرانداز حرفه ای و جنگ جهانی دوم بدل خواهد کرد. در این بازی شما در نقش سرباز آمریکایی هستید که به دنبال صلح و از بین بردن ظلم و ناعدالتی ست. او باید سلاح خود را بردارد و به عنوان شخصیت اصلی بازی شروع به شلیک و هدف گیری کند. شما به آلمان فرستاده شدید تا به مبارزه مشغول شوید. در صورتی که در این ماموریتها موفق شوید، به یک قهرمان ملی بدل می شوید و در تاریخ از شما یاد می شود. گرافیک این بازی بسیار منحصر به فرد و متفاوت است. در این بازی تمام صحنه ها و کارکتر ها از یک حجم چند ضلعی و سه بعدی استفاده می کنند که همین باعث شده تا جذابیت این بازی دو چندان شود.

دانلود World War Polygon: WW2 shooter 2.29 - بازی اکشن جنگ جهانی اندروید

در ابتدا شما ماموریت های تک نفره خواهید داشت تا داستان و تاریخ واقعی جنگ جهان دوم را دنبال کنید،اما بعد از مدتی به گروه های ماموریتی وارد خواهید شد. البته این بسته به مهارت و شجاعت شماست تا گروه های دیگه درخواست عضویت شما را دهند.حتی می توانید در سری رقابت های ۴ به ۴ نفره بازی کنید و گروه برتر این بازی را مشخص کنید. فکر می کنید میتوانید به یک قهرمان ملی بدل شوید؟

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول کارکتر های قدرتمند برسانید.اجرا این بازی نیازمند اینترنت است و همین شما را برای یک رقابت آنلاین و حقیق آماده خواهد کرد. اگر از بازی با هوش مصنوعی و برنامه ریزی خسته شده اید و می خواهید خودتان را با گیمر های با تجربه و واقعی محک بزنید قطعا بازی اکشن و جنگی World War Polygon: WW2 shooter بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.