ZOMBIE SHOOTING SURVIVAL بازی مهیج و فوق العاده تلفیقی از بازی های اکشن با راز بقاست که در آن باید به کشتن زامبی های خونخوار مشغول شوید.آخرزمان رسیده و انسان ها با تمامی اشتباهات خود روبرو شده اند. زمین دارد متلاشی می شود و محیط زیست از بین رفته. همین اتفاقات باعث شده تا کمبود منابع غذایی به وجود بیاید و بیشتر مردم گرسنه باشند. کم کم نسل بشری ضعیف تر می شوند تا حدی که انواع و اقسام ویروس های جدید متولد و انسان را درگیر خود می کند و بسیاری به همین شکل می میرند. در این بین پزشکی دیوانه واکسنی می سازد که انسان را در برابر تمامی این بیماری ها محافظت میکند و او را قوی تر می کند. اما به مرور زمان تمامی احساسات لطیف انسانی از بین می رود و آن ها را به حیواناتی خونخوار و ترسناک تبدیل می کند.

دانلود ZOMBIE SHOOTING SURVIVAL 1.22.0 – بازی اکشن زامبی اندروید

در این دنیایی که در حال فروپاشی و از بین رفتن است، شما یکی از محدود بازمانده ها و انسان های سالمی هستید که از واکسن استفاده نکرده. پس باید سلاح خود را بردارید و در خیابان ها قدم بزنید و زامبی ها را بکشید تا خودتان و بازمانده های دیگر را نجات دهید.این بازی با تلفیق صحنه های اکشن و راز بقا توانسته به خوبی طعم آدرنالین را به بازیکن بچشاند. گرافیک این بازی بسیار زیبا و سه بعدی ست و تجربه اجرا این بازی،تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی ZOMBIE SHOOTING SURVIVAL را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۵ از ۵ بوده است.