Shadow Knight: Deathly Adventure RPG یک بازی اکشن و فوق العاده است که شما را به شوالیه سیاه بدل خواهد کرد تا با اهریمنان بجنگید و پیروز شوید.در این بازی از عناصر مجذوب کننده ی گرافیکی استفاده شده که هر بازیکن و گیمری را محو خود خواهد کرد. توجه به جزئیات در این بازی بسیار بیشتر از آن چیزیست که انتظارش را داشته باشید. استفاده از جلوه های ویژه و اکشن، بیش از پیش شما را غرق خواهد کرد و اگر دنبال یک بازی با کیفیت بالا و هیجان انگیز هستید که ساعت ها شما را درگیر خود کند و تجربه ای متفاوت را برایتان به ارمغان بیاورد، مطمئناً این بازی مهیج بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

شما باید وارد جهانی تاریک و خطرناک شوید و تلاش کنید تا موجودات تاریک و اهریمنی را شکست و از بین ببرید. قبل از آنکه سرزمین شما تحت تصرف اهریمنان قرار بگیرد، سرزمینی آرام، زیبا و صلح آمیزی بود، اما روزی به خاطر اشتباه یک انسان این آرامش و تعادل بهم می ریزد و سرزمین شما به جایی شبیه سیاه چاله تاریکی بدل می شود. شما برای از بین بردن تاریکی و برگرداندن آرامش و صلح به سرزمینتان می جنگید.برای رسیدن به این هدف، شمشیر افسانه ای خودتان را در دست بگیرید و درون دردسر و خطر بپرید تا در نهایت ریئس و مسئول تمام این مشکللات را بکشید و آرامش را به مردمان سرزمینتان هدیه کنید.

دانلود Shadow Knight 3.24.147 – بازی اکشن شوالیه سایه ها اندروید

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول کارکتر های قدرتمند برسانید.اجرا این بازی نیازمند اینترنت است و همین شما را برای یک رقابت آنلاین و حقیق آماده خواهد کرد. اگر از بازی با هوش مصنوعی و برنامه ریزی خسته شده اید و می خواهید خودتان را با گیمر های با تجربه و واقعی محک بزنید قطعا بازی اکشن و نقش آفرینی Shadow Knight: Deathly Adventure RPG بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.