GT: Speed Club بازی خوش ساخت با گرافیکی منحصر به فرد در سبک بازی های مسابقه ای است که آدرنالین را در رگ هایتان به جریان خواهد انداخت. در ابتدا بازی به شما امکانن انتخاب یک کارکتر به عنوان شخصیت شما در بازی، از میان ۲۰ کارکتر داده خواهد شد تا نزدیک ترین کارکتر به سلیقه شخصی تان را انتخاب کنید. سپس در میان آرشیو کامل و متفاوت، از ماشین های خارق العاده و شگفت انگیز مسابقه ای، ماشین رویایی خودتان را پیدا خواهید کرد تا با آن بدون توقف و با شتاب تمام در پیست های مسابقه ای مشغول ویراژ دادن شوید. شما غالباً به شکل دو نفری به مسابقه دادن و رقابت مشغول خواهید شد و تلاش می کنید تا از اتوموبیل رقیب جلو بزنید. برای اینکار باید ترمز های خودتان را به حداقل برسانید.

دانلود GT: Speed Club 1.15.02 – بازی مسابقه ای باشگاه سرعت اندروید

البته مهم ترین و نکته اصلی این مسابقات تعویض به موقع دنده هاست. باید تلاش کنید تا به موقع و بدون کاهش ناگهانی شتاب، دنده ها را عوض کنید و دور موتور خود را بعد از تغییر هر دنده بررسی کنید. وگرنه ممکن است بر موتورتان فشار زیادی وارد شود که همین موجب خواهد شد تا موتورتان از کار بیفتد و شما ببازید.جزئیات و گرافیک این بازی شما را غرق در خودش خواهد کرد. تمامی حرکات و جلوه های ویژه آن از روی حرکات فیزیکی واقعی شبیه سازی شده و همین تجربه ای منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی GT: Speed Club را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۵ از ۵ بوده است.