Pocket Plants بازی در سبک بازی های شبیه سازی شده است که در آن شما باید ماموریت های خود را با موفقیت در دنیایی مینیمالیست به سرانجام برسانید. در این بازی از یک گرافیک بسیار دوست داشتنی با رنگ هایی متفاوت استفاده شده که شما را در دنیا عجیب و غریب خود غرق خواهد کرد.کارکتر های این بازی بسیار بامزه و کارتونی هستند.اگر از بازی هایی با فضایی بامزه و ناز لذت میبرید، فضای این بازی متناسب شما خواهد بود. این بازی شما را به یک تجربه و ماجراجویی منحصر به فرد دعوت می کند. شما باید تلاش کنید تا بیش از صد گیاه بامزه و کوچولو را کشف کنید به لیست کالکشن خودتان بیافزایید.سپس از این گیاهان جمع آوری شده مراقبت کنید. بهشان آب دهید، خاکشان را عوض کنید و حواستان به نور خورشید باشد.

دانلود Pocket Plants 2.11.8 – بازی شبیه سازی گیاهان کوچک اندروید

اگر به خوبی تمام گیاهان را پیدا کنید و در کنار هم قرار دهید، برنده این بازی شما خواهید بود. حالا ممکن است از خودتان بپرسید برای به دست آوردن این گیاهان خوشگل و بامزه باید چیکار کرد! شما باید ورزش کنید، باید وزن کم کنید و به درستی رژیم خودتان را اجرا کنید. این بازی به گوشی و جی پی اس گوشی تان وصل خواهد شد تا میزانی را که در روز پیاده روی کردید و یا دویدید را مشخص کند و بر اساس آن به شما در پیدا کردن گیاهان جدید کمک کند.هر چه بیشتر بدوید و تلاش کنید، گیاهان زیبای بیشتری را در کلکسیون خود جمع خواهید کرد. با رسیدن به هدف ورزشی خودتان، شما تمامی گیاهان را جمع کرده اید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Pocket Plants را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۴ از ۵ بوده است