Moonrise Arena – Pixel Action RPG بازی نقش آفرینی و با گرافیکی پیکسلی ست. در این بازی شما باید در نقش دو کارکتر اصلی به جنگیدن با اهریمن مشغول شوید. شما در یک سرزمین صلح آمیز و آرام زندگی می کنید که روزی مورد تجاوز نیرو هایی تاریک و اهریمنی قرار گرفته. برای آنکه بتوانید سرزمینتان را به حالت عادی و نرمال خود بازگردانید تنها کافی ست تا با دشمنان منحصر به فرد بجنگید و در ۲۰ مکان متفاوت به ماجراجویی و کشف راز های پشت پرده مشغول شوید. این بازی از یک هوش مصنوعی منحصر به فرد استفاده می کند که در آن شما را در هر مکان با یک دشمن کاملاً متفاوت روبرو خواهد ساخت. این دشمنان از شخصیت های گوناگونی بهره می برند و همین باعث شده جنگیدن با آن ها به همین راحتی ها نباشد.

دانلود Moonrise Arena – Pixel Action RPG 1.13.10 – بازی پیکسلی طلوع ماه اندروید این بازی هرگز تکراری و قابل پیشبینی نخواهد بود. تمامی دشمنان متقاوت هستند و شما باید برای کشف نقاط ضعف و قوت آن ها به سختی بجنگید و تلاش کنید. می توانید کارکتر خودتان را از میان در شخصیت اصلی یعنی آلیس و گودریک انتخاب کنید. با پیروزی هر چه بیشتر برای کارکتر خود لباس های زیبا و جذاب بخرید و مهارتش را ارتقا دهید. استفاده از گرافیک پیکسلی در این بازی باعث شده تا یک حس نوستالژی برای بازیکن رقم زده شود.اگر بازی های نوستالژی و قهرمانی لذت می برید، این بازی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Moonrise Arena – Pixel Action RPG را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۵ از ۵ بوده است.