My Horse Stories یک بازی بسیار مهیج درباره انواع و اقسام اسب های زیبا و قوی ست که شما را به یک مربی و سوارکار حرفه ای و با تجربه بدل خواهند کرد. این بازی که ساخته شده توسط استدیو بازی سازی خوش نام Crazy Labs by TabTale است، با گرافیک منحصر به فرد و پر جزییات خودش، تجربه ای منحصر به فرد را برای هر گیمری رقم خواهد زد. شما در این بازی در نقش دختر یک کشاورز هستید که به مزرعه پدربزرگ و مادربزرگ خودتان وارد شده و تلاش می کنید تا به یکی از ماهر ترین سوار کاران بدل شوید. برای رسیدن به این هدف باید بسیار تلاش کنید و ساعت ها به تمرین اسب سواری بپردازید.  اسب هایی که با آن ها به ورزش و مسابقه می پردازید، زیبا و قوی هستند که با سرعت به تازیدن می کند.

دانلود My Horse Stories 2.1.2 – بازی شبیه سازی داستان اسب من اندروید

حسی همچون پرواز کردن به دست آورید و از روی انواع مانع ها بپزید. مراقب باشید که کنترل  کامل اسب خودتان را داشته باشید وگرنه از روی زین خواهید افتاد و آسیب جدی می بینید. با پیروزی هر چه بیشتر، امتیازاتی کسب می کنید به شما اجازه شخصی سازی حداکثری کارکتر تان را خواهد داد. شما می توانید برای کارکترتان انواع و اقسام لباس های گاوچرانی زیبا را تهیه کنید. همچنین می توانید ابزار و وسایلی حرفه ای برای اسب خود بخرید و توانایی های او را به بهترین شکل پرورش دهید و پیروزی های بعدی خودتان را تضمین کنید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی My Horse Stories را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۰ از ۵ بوده است.