Video Converter, Compressor MP4, 3GP, MKV,MOV, AVI PRO برنامه ای کابردی ست که به شما امکان تغییر فرمت و فشرده سازی هر فایلی را خواهد داد. در این برنامه شما می توانید تمام فایل های خودتان را به فرمت های  MP4 ، MKV ، AVI ، ۳GP ، FLV ، MTS ، MPEG ، MPG ، WMV ، M4V ، MOV ، VOB و غیره تبدیل کنید. همچنین می توانید فایل ها را با فرمت های MP4 ، MKV ، AVI ، MPEG ، MPG ، ۳GP ، FLV ، MTS ، WMV ، M4V ، MOV ، VOB و غیره فشرده سازی کنید. اگر شما به ویدئو و فیلمبرداری علاقمند باشید حتماً می دانید که خروجی دوربین ها با حجم بسیار بالاست که امکان دانلود و یا اشتراک گذاری آن ها را تقریباً غیر ممکن می کنند. اینجاست که این برنامه کاربردی به کمک شما خواهد آمد.

دانلود Video Converter, Compressor 1.6.3 – برنامه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری اندروید

شما با کمک این برنامه نه تنها حجم ویدئو خودتان را کاهش می دهید بلکه می توانید تمامی خصوصیات و فرمت های ویدئوی و صوتی آن را نیز تغییر دهید. شما می توانید هر فرمت از ویدئو را به فرمت های صوتی مانندMP3 ، AAC ، AC3 ، WAV ، OGG ، M4A ، FLAC تبدیل کنید. همچنین میتوانید صوت روی ویدئو ها را حذف کنید یا تغییرشان دهید و به جای صوت مذکور، صوت و موزیکی دیگری را جایگزین کنید.همچنین می توانید تمامی فایل های خودتان را رمز گذاری کنید تا از امنیت آن ها خاطر نشان شوید.

وضوح و کیفیت های خروجی این برنامه بسیار قوی و مناسب هستند و در صورت کاهش حجم، از پردازش و کیفیت آن ها به هیچ عنوان کاسته نمی شود.اگر به فیلم برداری علاقمندید و ویدئو های خودتان را سایت ها و شبکات اجتماعی به اشتراک می گذارید، به هیچ عنوان این برنامه کاربردی با امکانات زیاد و مناسب را از دست ندهید.