Popo’s Mine – Idle Tycoon بازی تفننی و کلیکر است که با گرافیک بامزه و ناز خودش، شما را به یکی از ثروتمند ترین معدن چی، تبدیل خواهد کرد.این بازی ساخته شده توسط استادیو بازی سازی کره ای STORMX است. شما در نقش رهبر یکی از قدر ترین و ماهرترین گروه های معدن چی هستید، که باید افراد گروه تان را مدریت و کنترل کنید. تمامی برنامه ریزی ها و نقشه ها، برای مکان و چگونه حفاری با شماست. اعضا گروه شما حیواناتی بامزه هستند که برخللاف چهره بامزه شانف بسیار سخت و قدرتمند کار می کنند. شما با مدریت این حیوانات از پول و سنگ های گران قیمتی برخوردار خواهید شد. البته پیشرفت در این کار می تواند بسیار آهسته و کم کم باشدف اما در طول زمان، شما را آنقدر پولدار خواهد کرد تا توانایی توسعه و اخذ یک معدن دیگر را پیدا کنید.

دانلود Popo’s Mine – Idle Tycoon 1.4.2 – بازی معدن پوپو اندرویددر این بازی شما باید استراتژی و سبک خودتان را داشته باشید و تلاش کنید با کوشش بسیار به یک کارفرما محبوب در بین کارگران تان بدل شوید. با پیشرفت هرچه بیشتر، میتوانید کارگرانتان را ارتقا دهید و ویژگی و توانایی های منحصر به فردی را به آنها اهدا کنید. پس پا به پای کارگرانتان کار و تلاش کنید، تا در کنار هم به پیشرفت و موفقیت های درخشانی برسید. اگر امیدتان را از دست ندهید و دلسرد نشوید،پیروزی و موفقیت حتماً با شما خواهد بود.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Popo’s Mine – Idle Tycoon را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت عالیه ۴٫۶ از ۵ بوده است.