World of Cricket : World Cup یک بازی ورزشی زیبا و با کیفیت است که برای پیروزی شما را به مبارزاتی جهانی و هیجان انگیز خواهد برد. در این بازی که ساخته شده توسط استدیو بازیسازی AppOn Innovate است سعی شده تا با نمونه برداری از بازی های جام جهانی کریکت ۲۰۱۹، یک بازی ورزشی متفاوت و منحصر به فردی را برای بازیکن تهیه کنید. تجربه ای که در حین انجام این بازی خواهید داشت، فراموش نشدنی و خاطره انگیز خواهد بود. پس اگر به بازی های ورزشی خصوصاً بازی کریکت علاقمندید، مطمئناً این بازی میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.استفاده از یک گرافیک قوی و با کیفیت باعث شده تا این بازی حسی مشابه یک بازی واقعی کریکت را بر شما به ارمغان بیاورد. و مهم ترین خصوصیت آن، کم حجم بودن این بازی نسبت به گرافیک فوق العاده اش است.

دانلود World of Cricket : World Cup 2021 11.4 – بازی ورزشی دنیای کریکت اندروید

همچنین در این بازی امکان بازی هم به صورت جمعی و آنلاین و هم به صورت تک نفره و آفلاین وجود دارد و شما می توانید در هر زمان و هر مکان از این بازی استفاده کنید. در صورتی که از بازیکنان مصنوعی و ساخته شده توسط هوش مصنوعی خسته شدید، بازی را روی مود آنلاین بگذارید . و اگر در انتظار نشسته اید و یا در اتوبوس و ایستگاه هستید، با اجرا آفلاین این بازی زمان را به سرعت سپری کنید و از جهان ورزش و رقابتی از بازی فوق العاده لذتی حداکثری ببرید.

شما می توانید تیم ملی خودتان را انتخاب کنید و سپس با تلاش فراوان و صعود در جدول برترین ها به مسابقات جهانی راه پیمایید. مود آفلاین این بازی فرصت خوبی برای تمرین ها تک نفره و کسب تجربه و پیدا کردن سبک منحصر به فرد ورزشی شما خواهد بود. در عین حال که طراحی و گرافیک بازی World of Cricket : World Cup ساده است اما ظرافت در تمامی حرکات بدن و فیزیکی شمما دیده می شود و شما باید به مهارتی کافی برسید تا به یک فهرمان ورزشی بدل شوید.