Domino Smash یک بازی آرکید جذاب و مهیج است که با ترتیب و نظم خود شما را به یک دنیا مملو از آرامش و سرزندگی دعوت و اضطراب را از شما دور می سازد. در این بازی منظم و زیبا، شما باید دومینو ها را با دقت و به ترتیب درست در کنار هم بچینید و سپس به کمک شلیک توپ ها به خصوص، باعث سقوط و ریزش آن ها شوید. تا با ریزش درست و کامل آن ها، یک تصویر زیبا و جالب به وجود بیاید. در این بازی تلاش شده تا از یک گرافیک قوی و واقعگرایانه استفاده شود تا حدالامکان بتواند یک تجربه واقعی از بازی دومینو را برای بازیکن خود رقم بزند.

دانلود Domino Smash 1.8.15 – بازی آرکید دومینوی مجازی اندروید

دومینو که یک بازی فکری محسوب می شود با متمرکز کردن حواس و دقت شما به خودش باعث می شود از تمامی احساسات و افکار منفی به دور باشید و پیروزی در هرمرحله حس شادی و موفقیت را به شما اهدا میکنند. همچنین رنگ های سرزنده این دومینو های کوچک، آرامش و شادی را برای شما دوچندان خواهد کرد. مراحل این بازی با سطح دشواری متفاوت هستند و شما با پیشرفت و پیروزی هر چه بیشتر، مراحلی را آنبلاک خواهید کرد و به آن ها وارد می شوید. این مراحل آرام سخت تر و پیچیده می شوند از همین رو هرگز تکراری یا قابل پیشبینی نخواهند شد. خودتان را به چالش بکشید و از پیروزی لذت ببرید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Domino Smash را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۰ از ۵ بوده است.