Takashi Ninja Warrior یک بازی نینجایی متفاوت است. در این بازی شما وارد دنیای قدیمی و باستانی ژاپن خواهید شد تا مثل یک نینجا واقعی به مبارزه بپردازید. شما در نقش یکی از نینجا های قوی و ماهر اما مرموز هستید که تلاش دارد بی عدالتی و ظلم ها را از بین ببرد و بار دیگر صلح و آرامش را به مردمان خودش هدیه کند. گرافیک پر جزئیات این بازی خیره کننده است و هر گیمری را محصور خود خواهد کرد. این جزئیات بسیار ظریف و سرزنده هستند و شما را در جهان خودشان غرق خواهند کرد.دشمنان شما ممکن است گروهی از مردمان معمولی و احق باشند و یا سامورایی های قدرتمند و ماهر که به خاطر حرص جایگاه و مقام، به دسته دشمنان پیوسته اند. به شما نقشه ای کامل داده خواهد شد تا بر اساس آن شهر به شهر جلو روید و دشمنان خودتان را ملاقات کنید.

دانلود Takashi Ninja Warrior 2.6.6 – بازی اکشن نینجای تاکاشی اندروید

برای اینکه به یک نینجا واقعی بدل شوید باید ترس را از خود دور سازید و شهامت را بار دیگر لمس کنید. شما میخواهید عدالت را برقرار کنید و این کار قرار نیست به همین راحتی ها باشد. ممکن است در طول بازی شکست بخورید و یا زخمی شوید، اما باید پشتکار و امیدتان را پابرجا نگه دارید تا دست عدالت شوید. سلاح شما در این بازی یک شمشیر اسطوره ای ست که تنها با یک ایمان قوی قابل استفاده خواهد بود. با پیروزی هرچه بیشتر، امتیازات و هدایا را کسب کنید تا قدرت نینجا خودتان را ارتقا دهید و پیروزی مراحل بعدی اش را تضمین کنید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Takashi Ninja Warrior را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۲ از ۵ بوده است.