aquapark.io شما را به مهیج ترین و خطرناک ترین پارک آبی های سراسر دنیا می برد تا با دیگر رقبا بجنگید و به شجاع ترین کارکتر این بازی تبدیل شوید. همچنین این بازی با استفاده از گرافیک شبیه سازی شده و واقعگرایانه خود، هیجان را برای بازیکن خود دو چندان کرده و می تواند به خوبی شما را غرق در بازی و رقابت خود کند. شما باید تلاش کنید با ضربه زدن به دیگر رقبا و منحرف کردن مسیرشان، آن ها را از سرسره پایین بیاندازید یا سرعتشان ا کم کنید. با اینکار امکان دارد زودتر از همه به خط پایان برسید و از جوایز و هدیا بی نظیری بر خوردار شوید.

دانلود aquapark.io 4.2.9 – بازی آرکید شبیه ساز پارک آبی اندروید

با استفاده از این جوایز به شما امکان خرید لباس و وسایل کاربردی برای کارکتر تان داده خواهد شد. همچنین می توانید پارک آبی دیگر کشور و شهر ها را آنبلاک کنید تا به آن ها نیز سر بزنید و از سرسره بازی کردن در آن ها لذت ببرید. با ارتقا دادن مهارت و توانایی کارکتر خودتان، پیروزی مراحل بعدی را بازی را تضمین کنید تا به جایگاه شماره یک در صدر جدول دیگر گیمر ها برسید. استفاده از موزیک حماسی و هیجان انگیز در این بازیف حس واقعی و ترشح آدرنالین را به بالا ترین حد خود رسانده. در صورتی که زا بازی های مهیج و شبیه سازی شده لذت می برید، قطعاً این بازی مناسب شماست.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی aquapark.io  را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۲ از ۵ بوده است.