The Cook – ۳D Cooking Game بازی شبیه سازی شده از هنر آشپزی و غذا پختن است که با استفاده از گرافیک سه بعدی شما را غرق در رنگ های زیبا غذا های خود خواهد کرد. هنر آشپزی و غذا همیشه از اهمیت ویژه ای در زندگی بشر برخوردار بوده، اما این جایگاه برای غذا دوستان و علاقمندان به هنر آشپزی، به یک علاقه و لذت تبدیل می شود. شما در این بازی تفننی قرار است به یک آشپز حرفه ای و با مهارت سرشار تبدیل شوید که با دستای خودش انواع و اقسام غذا های خوش رنگ و خوش طعم را می پزد و سپس به بهترین شکل آن ها را سرو میکند. تنها باید توضیحات و آموزش پختن غذا ها را به خوبی یاد بگیرید تا در این بازی تجربه پخت آن ها را به دست بیاورید.

دانلود The Cook – 3D Cooking Game 1.2.19 – بازی تفننی آشپزی اندروید

از مزایا این بازی ف گرافیک سه بعدی آن است که باعث می شود شما تجربه ای به مانند یک آشپزی واقعی و حقیقی را کسب کنید. این تجارب به شما در زندگی واقعی کمک خواهد کرد و شما بعد ها می توانید به واقع غذا های آموخته شده را بپزید. آشپزی و غذا پختن می توانند سرشار از حس خوب و آرامش بخش باشد. دیدن رنگ های سرزنده و پرنشاط انسان را از انرژی ها منفی و احساسات و ناراحت کننده دور می سازد.

از این بازی می توانید در هر مکان و هر زمان استفاده کنید. اجرا The Cook – ۳D Cooking Game بدون نیاز اتصال به اینترنت است و از همین خاطر در صورتی که روز های سخت و پر استرسی دارید و دنیال بازی برای دور شدن از اضطراب و استرس هستید و یا به آشپزی علاقمندید و دوست دارید طرز پخت دیگر غذا ها را یاد بگیرید، این برنامه تفننی و آموزشی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.آشپزی کنید و از زندگی خودتان لذت ببرید