Rebel Racing بازی مسابقه ای با گرافیکی فوق العاده و واقع گرایانه است که شما را به هیجان انگیز ترین مسابقات اتوموبیل رانی دعوت می کند. در این بازی از یک گرافیک سه بعدی فوق العاده استفاده شده که جزئیات آنچنان ظریف و واقعی هستند، که در هنگام سرعت بخشیدن به ماشین و گاز دادن، می توانید به خوبی آدرنالین را در تمامی رگ های خونی تان احساس کنید. این بازی شما را به دنیایی مملو از هیجان و لذت می برد. تنها کافی ست تا در خطرناک ترین و سریع ترین مسابقات ویراژ دهید و از تمامی رقبا جلو بزنید. این برنامه ساخته شده توسط استدیو بازی سازی بریتانیایی یعنی Hutch Games است که در ساخت بازی  گیم های اتوموبیل رانی از تبحر خاصی برخوردار است. در این بازی شما پشتکار لازمه را برای پیروزی و رقابت داشته باشید تا بتوانید به صدر جدول صعود کنید.

دانلود Rebel Racing 25.00.18437 – بازی مسابقه ای رانندگان اندروید

آرشیو کاملی از انواع و اقسام اتوموبیل ها به شما داده خواهد شد تا آنها را بر اساس سلیقه خودتان شخصی سازی کنید. می توانید قدرت موتور ماشینتان را ارتقا دهید یا با بنزینش را بزرگ تر کنید. حتی میتوانید رنگ ماشین را تغییر دهید یا تایر های بزرگ تر و قوی تر برایش تهیه کنید. برچسب های زبیایی بر روی بدنه ماشینتان بچسبانید تا منحصر به فرد و خارق العاده به نظر بیایند. ماشین رویایی تان چیست؟ حالا وقت آن شده که با ماشین رویایی تان در پیست های زیبا اتوموبیل رانی این بازی ویراژ دهید و از سرعت لذت ببرید.

.اجرا این بازی نیازمند اینترنت است و همین شما را برای یک رقابت آنلاین و حقیق آماده خواهد کرد. اگر از بازی با هوش مصنوعی و برنامه ریزی خسته شده اید و می خواهید خودتان را با گیمر های با تجربه و واقعی محک بزنید قطعا بازی مسابقه ای گرافیکی Rebel Racing بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.