My Spa Resort بازی نقش آفرینی ست به شما در ساخت تفریحگاه خیال شما کمک خواهد کرد. در این بازی رویایی ترین تفریحگاه جهان گیم را بسازید.این بازی که ساخته شده توسط استدیو بازی سازی cherrypick games است، امکان ساخت هر چیزی را به شما می دهد. شما می توانید پارک آبی درست کنید ، می توانید آرایشگاه بزنید و یا کشاورزی را تجربه کنید. خصوصیت منحصر به فرد بازی همین گستردگی عمل در آن است. این بازی به شما امکان تجربه کردن سه سبک متفاوت بازی را خواهد داد و شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.این بزای بسیار پرمحتوا ست و از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد.

دانلود My Spa Resort 0.1.102 – بازی نقش آفرینی تفریحگاه من اندروید

شما زمین های کشاورزی خواهید داشت که در آن به کشت مشغولید. با برداشت محصولات و فروش آن ها پولی به دست خواهید آورد که به شما اجازه ساخت و ساز را می دهد. هر چه بیشتر کار کنید ، امیتزات بیشتری کسب می کنید. بعد از ساخت و ساز باید مشغول ارتقا خانه ها و مدرنیزه کردن آن ها بشوید تا مشتریان بیشتری را به تفریحگاه رویایی که میخواهید، جذب کنید. مهم ترین عنصر در این بازی مشتری ست پس همه کار کنید تا مشتریان از شما راضی باشند و دفعات بعدی به تعدد به شما سر بزنند و آرامش و لذت را در املاک شما کسب و تجربه کنند.

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول کارکتر های قدرتمند برسانید.اجرا این بازی نیازمند اینترنت است و همین شما را برای یک رقابت آنلاین و حقیق آماده خواهد کرد. اگر از بازی با هوش مصنوعی و برنامه ریزی خسته شده ای و می خواهید خودتان را با گیمر های با تجربه و واقعی محک بزنید قطعاً بازی نقش آفرینی جذاب My Spa Resort بهترین انتخاب برای شما خواهد.