BOKU BOKU بازی پیکسلی با یک داستان و مکانیزم کلاسیک و نوستالژیک است در این بازی شما باید تلاش کنید تا شهر رویایی خودتان را بسازید. این بازی که ساخته شده توسط استدیو PIXTICLE است به شما این فرصت را می دهد تا جهان پیکسلی خودتان را  بر اساس رویاهایتان بسازید. این بازی بسیار خوش دست و یونیک است و هر گیمری را می تواند ساعت ها سرگرم و درگیر خود کند. در این بازی شما می توانید با بلوک های پیکسلی خانه، مدرسه، شهرداری، ادارات، ساختمان ها و مغازه ها را بسازید و از مردمی که به شهرتان می آیند پذیرایی و استقبال کنید. در این بازی از گرافیک فوق العاده ای استفاده شده و شما امکان زوم هر وسیله و جزئیاتی را دارید.

دانلود BOKU BOKU 1.0.260 – بازی شبیه سازی بوکو بوکو اندروید

همچنین شما نه تنها مسئول ساخت این شهر هستید، بلکه نگهداری، نظافت، خرید و فروش و.. هم با شماست. شما مستاجرین و مالک زمین های خودتان را انتخاب می کنید و مردم شهرتان همه با انتخاب شما وارد می شوند. همچنین در این بازی امکان اجرا مینی گیم های دیگری هم وجود دارد، برای مثال شما می توانید برای خانه تان درام، پیانو و گیتار بخرید و سپس خودتان را سرگرم زدن این ساز ها کنید و در نهایت موسیقی خودتان را ضبط کنید و برای دوستان خود بفرستید. این دنیا جادویی جایی ست برای ساخت یک جهان رویایی.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی BOKU BOKU را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۵ از ۵ بوده است.