Rumble Stars یک بازی ورزشی فوق العاده است که شما را دعوت به رقابت های پرهیجان و پر شور با بازیکنان و گیمر های واقعی می کند. در این بازی شما تیمی از حیواناتی قوی اما بامزه تشکیل خواهید داد تا با دیگر رقبا به مبارزه توسط فوتبال بپردازیداین مبارزات آنلاین و با کاربر های حقیقی ست و همین این جذابیت این بازی را دو چندان خواهد کرد. کافی ست به موقع و به طور گروهی توپ خودتان را به سمت دروازه پرتاب کنید تا برنده این مسابقات هیجان انگیز شوید. هر چه بیشتر به موفقیت برسید، گروهتان نیز ارتقا پیدا می کند و به صدر جدول می آید. در این بازی نه تنها هدف و پرتاب به موقع از راز های پیروزی ست بلکه سرعت عکس العمل و استراتژی نیز می تواند نتایج پیروزی را تغییر دهد.

دانلود Rumble Stars 2.3.5.8 - بازی ورزشی رامبل استارز اندروید

باید تلاش کنید تا به شکل پیاپی در سه دقیقه، توپ ها را به سمت دروازه پرتاب کنید . بدون خستگی آنقدر ادامه دهید تا وقتتان پایین یابد. هر که در این سه دقیقه توپ ها بیشتری را به دروازه انداخته باشد، پیروز مبارزات خواهد بود.همچنین به شما امکان مشاهده دیگر دوستان داده خواهد شد، تا تماشا کنید و از تکنیک های بقیه الگو برداری کنید. شما باید تلاش کنید تا سبک منحصر به فرد خودتان را پیدا کنید تا در تمامی مبارزات پیروز باشید.

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای تیم محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول تیم های قدرتمند برسانید.اجرا این بازی نیازمند اینترنت است و همین شما را برای یک رقابت آنلاین و حقیق آماده خواهد کرد. اگر از بازی با هوش مصنوعی و برنامه ریزی خسته شده اید و می خواهید خودتان را با گیمر های با تجربه و واقعی محک بزنید قطعا بازی ورزشی مهیج Rumble Stars بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.