Idle Air Force Base بازی تفننی و سرگرم کننده تهیه شده توسط استدیو بازی سازی بریتانیایی Neon Play است که شما را به یک خلبان ماهر بدل خواهد کرد. در این بازی شما مدریت یک پایگاه ارتشی و قوی را در دست دارید تا آن را به افسانه ای ترین و خطرناک ترین ارتش دنیا تبدیل کنید. با مدریت این پایگاه نیرو هوایی و توسعه و گسترش آن، به یکی از قدرتمندترین پایگاه های نظامی بدل شوید. در این بازی آرشیو کاملی از انواع و اقسام هواپیما های غول آسا و قدرتمند به شما داده خواهد شد تا آن ها را تجربه کنید و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان آوردید.

دانلود Idle Air Force Base 3.7.0 – بازی ایستگاه نیروی هوایی اندروید

انواع جت های فوق العاده و قوی را بگیرید و با آن ها در اوج آسمان ها پرواز کنید و به دیگر پایگاه های دشمنان شلیک کنید. رقبا را از بین ببرید تا دیگری خطری ارتش و پاگاه شما را تهدید نکند و مردمان کشور خودتان را سربلند و مفتخر کنید.در این بازی شما با بازی هرچه بیشتر نه تنها امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد بلکه خودتان را برای یک جنگ بزرگ و وحشتناک آماده می کنید. پیروزی حقیقی شما زمانیست که در این جنگ خونین نیز پیروز شوید و تمامی دشمنان را از بین ببرید. آیا فکر میکنید توانایی پیروزی در این جنگ جهانی و ترسناک را دارید؟

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Idle Air Force Base را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۱ از ۵ بوده است.