Evil Lands: Online Action RPG یک بازی رقابتی و بسیار هیجان انگیز است که توانسته با استفاده از گرافیک سه بعدی و حرفه ای خود گیمر های زیادی را جذب خود کند. در این بازی با استفاده از نمایه از بالا و سوم شخص، شما به خوبی غرق در یک دنیا افسانه و قرون وسطی خواهید شد که جانواران و هیولا ها و شیاطین در آن در حال رفت و آمد هستند و شما به عنوان یکک ابر قهرمان صلح جو و عادل، باید این ظلم و تاریکی را از بین ببرید. این بازی توسط استادیو بازیسازی تازه کار و نوپای لهستانی یعنی Rage Quit Games LLC تهیه شده. این بازی از یک داستان خیر در برابر شر تشکیل شده، اما این گرافیک و کیفیت فوق العاده آن است که این بازی نقش آفرینی و رقابتی را از دیگر بازی های مشابهش متمایز و منحصر به فرد میکند.

دانلود Evil Lands: Online Action RPG 2.8.0 – بازی نقش آفرینی سرزمین شیاطین اندروید

در این بازی شما باید آشوب ها را از بین ببرید و بار دیگر طلح و آرامش را به سرزمین های خود باز گردانید.شما میتوانید به دو صورت آنلاین بازی کنید. یکی جنگیدن و نبرد در خود سرزمین با اهریمنان و دیگری جنگیدن و نبرد با دیگر قهرمان حقیقی و آنلاین در یک مبارزه چند دقیقه سخت و پیچیده. دوست دارید با اهریمنان بجنگید یا مقام و جایگاه خودتان را مشخص کنید؟ تصمیم با شماست. شما یک افسانه هستید.

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول کارکتر های قدرتمند برسانید.اجرا این بازی نیازمند اینترنت است و همین شما را برای یک رقابت آنلاین وو حقیق آماده خواهد کرد. اگر از بازی با هوش مصنوعی و برنامه ریزی خسته شده ای و می خواهید خودتان را با گیمر های با تجربه و واقعی محک بزنید قطعا بازی رقابتی و نقش آفرینی Evil Lands: Online Action RPG بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.