Johnny Trigger: Sniper یک بازی خوش ساخت اکشن بسیار جذاب است که در هر لحظه با ماجراجویی های مهیج خود، شما را غرق در دنیا اکشن و سرگرم کننده خود خواهد کرد. این بازی که  ساخته شده توسط استدیو معروف و خوش نا SayGames است، توانسته با استفاده از خط روایت و داستانی جالب خود، به یکی از بازی های محبوب در بین گیمر ها بدل شود. شما با کمک این بازی به یک تیرانداز حرفه ای و افسانه ای بدل خواهید شد. کافیست هدفتان را مشخص کنید، سپس نشانه بگیرید و شلیک کنید. با از بین بردن هر چه بیشتر باند های تبهکار و خطرناک، اسم خودتان را بر سر زبان ها بیاندازید و به یکی از معروفترین تیرانداز های تاریخ بدل شوید. شما بر روی پشت بام خواهید رفت تا دشمنان را مورد هدف قرار بگیرید و آن ها را سر به نیست کنید.

سعی کنید تا در سریع ترین زمان ممکن شلیک کنید و سپس از محل دور شوید و فرار ککنید تا پلیس متوجه شما نشود. حتی با آنکه خود شما هم مامور دولت هستید، اما از آنجا که سازمان شما سری ست در صورت دستگیر شدن کسی شهادت به نفع شما نخواهد داد و شما برای همیشه در زندان خواهد افتاد. پس حواستان را جمع کنید و ماموریت های خودتان را به بهترین شکل به سرانجام برسانید. مراقب باشید به شهروندان آسیبی نرسد و فقط سر دشمنان را نشانه بگیرید.

دانلود Johnny Trigger: Sniper 1.0.38 – بازی اکشن جانی تریگر: تک تیرانداز اندروید

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول کارکتر های قدرتمند برسانید. اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Johnny Trigger: Sniper را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۴ از ۵ بوده است.