Final Destiny یک بازی جذاب است که با فضای نوستالژی و جلوه های ویژه و صحنه های اکشن خود هر گیمری را مجذوب و ساعت ها سرگرم خواهد کرد. در این بازی باید تلاش کنید تا به یک قهرمان حماسی و نقش آفرین بدل شوید. شما به عنوان یک مادر جنگجو بازی میکنید. به نظر می رسد کودک شما اهمیت خاصی برای شیاطین و اهریمنان دارد. شما باید تلاش کنید تا کودک خودتان را از دست حملات هیولا ها و دشمنان نجات دهید و او را به سلامت بزرگ کنید. برای رسیدن به این هدف مجبورید تا با تمامی هیولا ها و اهریمنان تاریکی که به ناحق وارد سرزمین های آرام شده اند بحنگید و کودکتان را نجات دهید.

دانلود Final Destiny 1.74 – بازی اکشن پیکسلی سرنوشت نهایی اندروید

جهان شما قبل از ورود تاریکی و ظلم به آن، یک سرزمین آرام و صلح طلب بود، ولی روزی از سرزمین های جنوب شرقی، تاریکی در بین مردم نفوذ و سپس سلطه میکند. در آرشیو کاملی که از سلاح ها به شما داده میشود ، سعی کنید سلاح مناسب و موردعلاقه خودتان را انتخاب کنید تا به راحتی از تمامی موانع و مراحل عبور کنید و خیر را بر شر پیروز سازید. این بازی ساخته شده توسط استودیو کره ای بازیسازی YEMA با استفاده از گرافیک پیکسلی و نوستالژی خود توانسته یک تجربه به یاد ماندنی و خاطرانگیز را برای بازیکن خود به ارمغان آورد.

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید قدرت و مهارتش را پیشرفته تر و ارتقا دهید. اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Final Destiny را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۶ از ۵ بوده است.