Sand Balls بازی پازلی و فکری بسیار جذاب و مهیج ست که شما را با رنگ های سرزنده و دوست داشتنی خود ، پرنشاط و سرحال خواهد کرد. در این بازی شما باید تلاش کنید تا با استفاده از نشانه گیری و تعیین مسیر یک سری بادکنک های و توپ ها به سمت یک کامیون یا ماشین بارگیری، پیروز مراحل و چالش های آن بشوید. هدف از ساخت این بازی در اصل، کسب آرامش و دوری از اضراب و استرس بوده، پس لحظه هایی از روز خودتان را مختص این بازی کنید تا کمی آرامش و شادی را به زندگی خود وارد سازید و از تنش های روزانه دور شوید.این بازی با قوانین ساده و مکانیزم آسان خود، توانسته هر گیمری را راضی کند و اجرایی بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی را به ارمغان آورد.

دانلود Sand Balls 2.3.35 – بازی پازلی توپ های رنگی اندروید

شما باید با کشیدن انگشتانتان بر روی شن و ماسه ها، مسیر توپ ها را به درستی مشخص کنید تا تمامی توپ ها بار زده شوند. همچنین ممکن است در طول راه به موانعی بخورید که عبور از آن ها غیر ممکن است، پس باید راه های خودتان را هوشمندانه انتخاب کنید تا تمامی بادکنک ها به سلامت و در کمترین زمان، به مقصد برسند. هر چه مقدار بیشتری توپ را دریافت و جمع آوری کنید، امتیاز بشتری را کسب خواهید کرد. با این امتیازات می توانید ماشین خودتان را ارتقا دهید و صندوق عقب آن را بزرگ تر کنید تا توپ های بیشتری در مراحل بعدی بار زده شوند، یا ابزار های مفیدی برای کندن و برطرف کردن موانع را خریداری کنید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Sand Balls را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد