City Island 5 – Tycoon Building Simulation Offline یک بازی شهر سازی و شبیه سازی شده است که به شما کمک می کند تا شهر رویایی خودتان را بسازید. این بازی زیبا ساخته شده توسط استودیو بازیسازی محبوب Sparkling Society – Build Town City Building Games است.در این بازی آرشیو کاملی از انواع و اقسام وسایل حمل و نقل و وجود دارد. همچنین شما میتوانید خانه ها یا ساختمان های خود را با هر نمایی که دوست داردی، به هر اندازه طبقه و متراژی تهیه کنید. البته باید حواستان به شهروندان خود باشد که بتوانند هر چه بیشتر از این شهر زیبا و رویایی لذت ببرند.اما این تمام حقانیت و امکانات شما در این بازی نیست. از آنجایی شما خودتان این شهر را درست کرده اید، ایجاد شغل، سرگرمی مردم، رفاه آن ها و حتی سلامتشان به شما مربوط می شود.

دانلود City Island 5 4.10.0 - بازی شهرسازی سیتی ایسلند 5 اندروید

برای مردم شهرتان مکان ها تفریحی و سلامت بسازید تا ورزش کنند و سالم بماند. حواستان به شغل و اماکن کاری باشد. هر چه شهر شما کاربری بیشتری داشته باشد و شهروندانتان بیشتر از شما راضی باشند، از هدایای بیشتری برخوردار خواهید شد تا با راحتی و آرامش بیشتری بتوانید شهر رویایی و ایده آل خودتان را بسازید و به تن ایده های ذهنی تان جامه عمل بپوشانید. تنها کافیست با برنامه و نقشه های از پیش تعیین شده خودتان، پایه و اساس شهرتان را بچینید، تا شهرتان به یکی از محبوب ترین و پر جمعیت ترین شهر های جهان گیم بدل شود.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی City Island 5 – Tycoon Building Simulation Offline را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۳ از ۵ بوده است.