M.U.D. Rally Racing یک بازی هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین رانی و اتوموبیل رالی ست که آدرنالین را در خون تان تزریق خواهد کرد.این بازی هیجان انگیز شما را به یک دنیا گل آلود و کثیف دعوت میکند تا در آن با بالاترین سرعت ویراژ دهید و از سرعت و قدرت موتور ماشین تان لذت ببرید. آرشیو کاملی از انواع ماشین های رالی و سواری به شما داده خواهد شد تا بر حسب سلیقه و نظر خودتان، بهترین انتخاب را داشته باشید. همیشه دوست داشتید تجربه راندن با کدام ماشین را داشته باشید؟ حالا وقت آن رسیده که با ماشین لوکس و رویایی خود تپه ها و کوه ها را منفجر کنید و با تمام سرعت به سوی خوشحالی و لذت برانید.

دانلود M.U.D. Rally Racing 3.1.2 – بازی مسابقات رالی اندروید

این بازی هیجان انگیز توسط استادیو بازیسازی CVi Games برای کاربران اندوید تهیه شده. در این بازی انواع مسابقات در پیست های آسفالت، گلی، کوهستانی یا حتی برفی ست. شما باید ماشین را هدایت کنید تا زودتر از همه و به سلامت به خط نهایی برسد.در صورت اول شدن و پیروزی، به شما جوایز و هدایای داده می شود تا با کمک آن تمام آنچیزی که کارکترتان نیاز دارد تهیه کنیدو ماشین خودتان را ارتقا دهید. میتوانید لاستیک و تایر هایش را کوچک و بزرگ کنید یا رنگ ماشینتان را تغییر بدهید و برچسبی زیبا بر روی آن بچسبانید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی M.U.D. Rally Racing را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۱ از ۵ بوده است.