VIMAGE – cinemagraph animator & live photo editor Premium یک برنامه برای فتوشاپ و زیبا کردن عکس های شما در صفحات مجازی و اجتماعی ست. با کمک این برنامه افکت های سینمایی به تصاویرتان دهید آن ها را زنده و سرزنده کنید. با کمک این برنامه عکس هایتان را هنری و منحصر به فرد کنید تا دوستانتان متحیر شوند. در این برنامه بیش از ۷۰ افکت سینمایی متفاوت و گوناگون وجود دارد تا عکس شما را بر حسب سلیقه و یا شرایط روشنایی تصویر تغییر دهد. همچنین دیگر امکاناتی مثل تنظیم دستی رنگ و نور و میزان پارازیت روی عکس از دیگر مزایا این اپلیکیشن است. اگر از برنامه ها فتوشاپ معمولی خسته شده اید،و دوست دارید عکس هایتان حال و هوای هنری و خاصی داشته باشد، قطعاً این برنامه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

دانلود VIMAGE – cinemagraph animator 4.0.0.5 – برنامه ایجاد سینماگراف اندروید

شما با لمس چند دکمه ساده و انتخاب ابزار های افکت، به راحتی چهره و فضای عکس خودتان را عوض میکنید. از مزایا این ۷۰ افکت موجود، زنده بودن و واقعگرایانه اش است. این به این معناست که شما در صورت قرار دادن این افکت ها بر روی تصویر خود، همچنان یک تصویر واقعی و زنده دارید و هیچ یک از افکت ها به شکلی تصویر را تغییر نمی دهند که افکت آن واضح باشد و دل را بزند. همچنین تصاویر خروجی بعد از استفاده این اپلیکشن بسیار واضح و با کیفیت است و شما می توانید به راحتی آن ها را در شبکات اجتماعی بگذارید.

همچنن مجموعه ای از ابزارات ویرایش بسیار با کیفیت و حرفه ای وجود دارد تا بتوانید صورتتان را یا محیط اطرافتان را با جزئیات بسیار خوبی تغییر دهید و ویرایش کنید. با VIMAGE – cinemagraph animator تمامی عکس هایتان را برا اساس سلیقه و نظر خودتان بی نقص و خارق العاده کنید. عکس های به یاد ماندنی را درست کنید.