Endless Nightmare d یک بازی آرکید و ترسناک است که با استفاده از جلوه های ویژه و صحنه های خوفناک، ماجرایی راز آلود و غمگین را بازگو میکند.این بازی که ساخته شده توسط یک استودیو بازی سازی محبوب هنگ کنگی یعنی : ۷۰۷ INTERACTIVE است با محبوبیت ۴٫۴ از ۵٫۰ در گوگل پلی برخوردار است.گروه سازنده این بازی تلاش کردند تا با استفاده از یک گرافیک سه بعدی باکیفیت و قوی، حس ترس را در بازیکن چندین برابر کنند. همچنین استفاده از موزیک متناسب با فضا بازی، رمزآلود و دلهره آور بودن بازی را افزایش داده. در این بازی شما در نقش شخص اول داستان یعنی جیمز هستید. جیمز که یک مرد خانواده دوست و یک افسر پلیس نمونه است،روزی وقتی از سرکار به خانه باز میگردد با صحنه دردناکی مواجه میشود.درست در روز تولد دخترش، ایمی، همسر و دختریش به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده بودند.

دانلود Endless Nightmare 1.1.5 – بازی ترسناک کابوس بی پایان اندرویداما این یک قتل ساده نبود. جیمز تمام خانه را زیر و رو میکند به امید آنکه سرنخی پیدا کند، اما پیدا کردن رد پا قاتل اصلاً ساده نیست و بنظر میآید این یک قتل از پیش برنامه ریزی شده و حساب شده است. حالا هرشب جیمز کابوس های ترسناکی میبند. شما با ورود به کابوس ها و خانه جیمز متوجه خواهید شد که تمام این اتفاقات وحشتناک نه تنها به دست یک انسان قاتل نبوده، بلکه نیرو های اهریمنی و شیطانی چنین بلایی سر جیمز بیچاره آورده اند. جذابیت این بازی این است که در تمامی مراحل بازی شما نمیتوانید از واقعی بودن وقایع یا فقط رویا بودنشان مطمئن باشید. هر اتفاق میتواند یک توهم باشد یا واقعاً یک حقیقت ترسناک و دردناک.در این بازی تمام حس و منطقتان به چالش کشیده خواهد شد.

اجرای این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Endless Nightmare را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.