X Survive: Craft, Build, Explore یک بازی آرکید علمی تخیلی ست. در این بازی شما سوار سفینه فضایی قدیمی ای هستید که ناگهان دچار نقص فنی میشود و بر سیاره ایکس سقوط میکنید. بخاطر این سقوط و ورود شما به این سیاره ناشناخته ، مجبور مشوید تا یک ماجراجویی خطرناک و به یاد ماندنی را شروع کنید.در این بازی کنترل کارکتر اصلی، که یک فضانورد ماهر و با تجربه است بر عهده شما قرار گرفته تا او را به سلامت از این سیاره ناشناخته نجات دهید. باید تلاش کنید تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمامی مهارت هایتان، زنده ماندن و بقایتان را در این سیاره تضمین کنید. هیچ فرصتی برای اشتباه وجود ندارد و هر خطایی ممکن است باعث باخت و مرگتان شود، پس مراقب هر انتخاب و حرکت تان باشید.

دانلود X Survive: Craft, Build, Explore 1.07.88 – بازی آرکید بقاء در سیاره ایکس: سفینه اندروید

این بازی به شکل مرحله مرحله ای ساخته شده و از مکانیزم پیچیده ای برخوردار نیست. سازنده این بازی استودیو بازیسازی FREE SQUARE GAMES ست که توانسته امتیاز عالی ۳٫۹ از ۵٫۰ گوگل پلی را ازان خود کند. در این بازی صحنه های بسیار اکشن و هیجان انگیز به شما نشان داده خواهد شد تا آدرنالین را در رگ های خونی تان حس کنید. تمام اهداف مراحل برای شما مشخص است و با ورود به هر مرحله شما میدانید باید دقیقاً چه کنید و دنبال چه باشید. همین نقشه مشخص ، این بازی بقا را توانسته سرگرم کننده و منحصر به فرد کند. استفاده از گرافیک سه بعدی و نگاه دید سوم شخص، به بازیکن این امکان را میدهد تا خود را به خوبی در شرایط و محیط کارکتر خود حس کند و از حساس بودن لحاظات و فرصت هایش به خوبی آگاه شود.

همچنین اجرا این بای آنلاین است و به گوگل پلی متصل میشود. شما با کسب امتیازات و سکه ها، نه تنها میتوانید مهارت کارکتر خودتان را ارتقا دهید، بلکه رتبه جهانی شما ارتقا پیئدا خواهد کرد و به یک گیمر حرفه ای بدل خواهید شد.