Super Brawl Universe یک بازی اکشن با نقش آفرینی کارکتر های محبوب انیمشن های نیکلودئون است که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کنند. نیکلودئون که یکی از محبوب ترین استادیو و شبکه های پخش کارتون و انیمیشن کودکان و نوجوان است، تلاش کرده تا با ساخت این برنامه مهیج، ارتباط نزدیکی میان طرفداران انیمیشن های این استادیو و کارکتر های محبوب ایجاد کند. اگر از انیمیشن های نیکلودئون مثل باب اسفنجی، آواتار کورآ و آواتار آنگ، لاک پشت های نینجا و… لذت میبرید، این برنامه میتوانید یک تجربه به یاد ماندنی و بامزه برایتان باشد.  در این بازی تمام شخصیت های کلاسیک و یا جدید دنیا کارتون ها نیکلودئون استخدام شده اند تا شما را سرگرم کنند. کارکتر موردعلاقه خودتان را انتخاب کنید و سخت ترین مبارزات را با کارکتر های دیگر داشته باشید.

دانلود Super Brawl Universe 2.26.59416 – بازی اکشن نبرد شخصیت های کارتونی اندروید

شما میتوانید خصوصیتات منحصر به فرد هر کارکتر را ارتقا دهید و شخصی سازی کنید. میتوانید باعث شوید تا آنها شکست ناپذیر شوند و هرگز شکست نخورند و در تمامی مبارزات برنده نهایی باشند. هرچه بیشتر بازی کنید، هوش مصنوعی بهتر حرکات شما را تجزیه و تحلیل خواهد کرد تا کارکتر تان بیش از پیش، همان چیزی شود که شما میخواهید. با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول کارکتر های قدرتمند برسانید.

اگر از طرفداران شخصیت های محبوب Nickelodeon هستید این بازی جذاب را از دست ندهید و همین حالا آن را دانلود کنید. قابل ذکر است که Super Brawl Universe تنها در یک ماه از مرز ۱ میلیون دانلود عبور کرده و توانسته به امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ دست پیدا کند. با پیروزی هر چه بیشتر، امتیازات و سکه دریافت میکنید تا با کمک این هدایا، قدرت خودتان را ارتقا دهید. اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا این بازی را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند.