Puzzles & Conquest یک بازی پازلی و استراتژیکی، برای پیروزی در شهر جادو ها افسانه هاست در این بازی شما قرار است در سرزمین های باستانی و افسانه ای دست به ماجراجویی های جادویی و مهیج بزنید. تاریکی و اهریمن تمام سرزمین پاک و خیر را در برگرفته اند و این شما هستید که باید تلاش کنید تا به اهریمنان نزدیک شوید و با کشتار و به قتل رساندنشان، از تباهی سرزمینتان جلوگیری کنید. اهریمنان هر روز به سرزمین شما حمله میکنند و مردمان شما را میکشند، آن ها بر روی دهکده ها طلسمی می اندازند تا تمامی مردمان را آرام آرام پیرو خود کنند. تاریکی آنچنان در این سرزمین ها قدرت گرفته اند که هیچ کس جرئت مبارزه ندارد. هیچکس مگر شما!

دانلود Puzzles & Conquest 5.0.127 - بازی پازل ها و پیروزی ها اندروید

شما باید با اتحاد با الف ها و دیگر انسان ها و موجودات جادویی تلاش کنید تا ارتشی قدرتمند تر از ارتش مردگان اهریمنان تاسیس کنید تا تمامی کشور های فتح شده را باز پس بگیرید و مردمان را نجات دهید. این یک جنگ میان خیر و شر است. با فتح و بازپس گیری هر منطقه و زمینی، منابع ارزشمند و گنجینه های نفیسی وجود دارد که شما میتوانید آن ها را به عنوانن هدایایی از سوی دهکده و مردم، بگیرید و با کمک این هدایا، کارکتر خودتان را ارتقا دهید و قدرتمند تر و تواناترش کنید.

همچنین این بازی به صورت آنلاین اجرا میشود در نتیجه شما با بازیکنانی از سراسر جهان بازی و مبارزه خواهید کرد. با کمک بازی Puzzles & Conquest وارد دنیا رویایی و جادویی شوید و اساطیر و بازیکنان را شکست دهید به یک گیمر افسانه ای بدل شوید. این بازی آنلاین به گوگل پلی متصل میشود و تمامی امتیازات کسب شده به امیتاز جهانی شما کمک خواهند کرد. این بازی امتیاز ۴٫۱ از ۵ را در گوگل پلی کسب کرده و از محبوبیت فوق العاده ای بین گیمر ها، بهره میبرد.