Trucker Real Wheels – Simulator یک بازی شبیه سازی شده از رانندگی با ماشین های سنگین اعم از تراکتور،کامیون و تریلی است که آدرنالین را در خونتان به جریان خواهد انداخت. به شما آرشیو کاملی از ماشین های سنگین داده خواهد شد تا با سلیقه و خواسته خودتان هر کدام را به عنوان ماشین کارتان انتخاب کنید . با کمک این ماشین های غول پیکر شما باید کالاهای منحصر به فرد و بزرگی را از جاده های خطرناک و پر پیچ و خم جابه جا کنید. در صورتی که سر موقع و به نحو احسن این اجناس را تحویل دهید به شما امتیازات و پول خوبی داده خواهد شد تا با کمک آنها ماشین خودتان را ارتقا دهید.

دانلود Trucker Real Wheels – Simulator 4.13.3 – بازی رانندگی با ماشین های سنگین اندروید

میتوانید رنگ بدنه ماشینتان را تغییر دهید یا لاستیک و تایر هایش را بزرگ کنید. میتوانید قدرت موتور ش را بالا ببرید ، سرعتش را بیشتر کنید و یا تعویض روغن انجام دهید. فکر میکنید برای اینکه به یک راننده فوق حرفه ای تبدیل شوید، ماشینتان باید در چه خصوصیتی، ارتقا پیدا کند؟  این بازی با استفاده از گرافیک واقع گرایانه و سه بعدی خود باعث شده تا بازیکنان و گیمر ها، یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندی را بدست آوردند. برای پیروزی در این بازی شما باید از تمامی قوانین به نحو احسن پیروی کنید تا به مراحل نهایی برسید و موفق شوید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Trucker Real Wheels – Simulator  را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۳٫۹ از ۵ بوده است.