اگر شما نیز از دوستداران موزیک و صدا باشید مسلما نیاز به یک برنامه کاربردی و حرفه ای مانند LAP – Local Audio & Music Player Full در زمینه پخش موزیک نیاز خواهید داشت. گرچه نمونه‌های بسیاری در این سبک منتشر شده است اما تمایز این برنامه با بقیه، امکان کار با فایل های موسیقی در کیفیت بالا و عالی می باشد. شما می توانید تمامی فایل های صوتی خود را با کیفیت عالی در دستگاه اندرویدی خود پخش و اجرا کرده و شنیدن موسیقی های دلخواه تان لذت ببرید.

دانلود LAP – Local Audio & Music Player Full 0.9.6 – موزیک پلیر و پادکست پلیر مخصوص اندروید

با نصب اپلیکیشن LAP – Local Audio & Music Player Full قادر هستید تا لیست موسیقیهای دلخواهتان را تنظیم و ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را فراخوانی کنید. این برنامه برای کار با فایل های موسیقی محلی با کیفیت بالا و محلی طراحی شده است. همچنین برای کتابهای صوتی و پادکستهای ذخیره شده نیز مفید است. می توانید لیست دسترسی را برای دسترسی سریع و برای گزینه های اضافی ذخیره کنید. در صورت توقف در پخش، ادامه ی آنرا در پخش بعدی گوش بسپارید. سرعت پخش را تغییر دهید و آنرا به صورت کند و تند پخش کنید. 

ویژگی های دیگر این موزیک پلیر داشتن اکولایزر ۱۰ باند، تایمر خواب و پشتیبانی از ورق های CUE می باشد. قالبهای پشتیبانی شده توسط این برنامه شامل flac، wv، m4a، ape، mp3، ogg، wma، wav، aiff، awb، dsf می باشد که اکنون می توانید جدیدترین نسخه آنرا از وبسایت اندروید کده دریافت نمایید.