Mad Games Tycoon یک بازی با کلی جزئیات و تصاویر زیباست. در این بازی قرار است با ساخت گیم های خارق العاده و منحصر به فرد یکی از بزرگترین بیزینس ها را در دنیای گیمر ها برای خود برپا سازید. در ابتدا باید یک استادیو قدیمی و خراب را خریداری کنید و با کمک پولی که از کار پیشخدمتی و … و کارهای نیمه وقت، پس اندازه کرده اید، این استادیو خراب را تعمیر کنید و به یک اداره قابل استفاده تبدیلش کنید.  سپس با انججام سفارشات مشتریان در زمینه کامیپوتر و انیمیشن، پول و امتیازاتتان بیشتر خواهد شد تا با کمک آن این اداره را شخصی سازی کنید و ارتقا دهید و روز به روز به امپراطوری بیزینسی و گیم خود نزدیک تر شوید.
دانلود Mad Games Tycoon 1.0 – بازی سرمایه دار بازی های دیوانه وار اندروید
تاحالا شده آرزو کنید کاشکی امکانات ساخت یک گیم منحصر به فرد خود را داشتید؟ در این صورت این بازی کاملاً مناسب شماست. شما با کمک این بازی تججربه خوبی از مدریت یک شرکت کامپیوتری سخت و پیچیده به دست خواهید آورد و به خوبی خودتان را به چالش خواهید کشید.حتی میتوانید کنسول های گیم نسل جدیدی خودتان را تولید کنید و در بازار ارائه دهید تا بازی های منحصر به فرد شما بیش از پیش خریداری شوند و اعتبار دو چندان پیدا کننند. محیط بازی Mad Games Tycoon مانند بازی های دهه ۸۰ است و گرافیکی نوستالژیک دارد پس در صورت علاقه مند بودن به بازی های دهه ۸۰، این بازی میتواند لذتی دو چندان به شما ارائه دهد.
اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Mad Games Tycoon را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد. این بازی از امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ در گوگل پلی برخوردار است و محبوب تمامی گیمر ها و علاقمندان به بازی های منحصر به فرد و نوستالژیک است.