Pocket Tanks یک بازی در سبک بازی های استراتژیک و نوستالژیک است که توسط استودیوی گیم سازی BlitWise Productions, LLC  تهیه شده است. ممکن است در نگاه اول آنچنان بازی دلچسب و جذابی نباشد اما این بازی با استفاده از گرافیک پیکسلی و نوستالژیکش توانسته یک تجربه فوق العاده منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برای بازیکن خود به ارمغان بیآورد. در این بازی شما باید به سوی هدف شلیک کنید و هدف را نابود کنید. ممکن است این هدف یک دشمن پشت تپه و کوه باشد یا میتواند یک انسان درست روبرویتان باشد. ممکن است گاهی دچار چالش در احساسات و منطقتان شوید و به مشکل بربخورید. همین چالش ها و حس متفاوتی که این بازی می دهد باعث شده تا به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شود و از امتیاز عالی ۴٫۴ از ۵٫۰ در گوگل پلی برخوردار باشد.

 

دانلود Pocket Tanks 2.7.3b – بازی تانک های جیبی اندروید

در این بازی بیش از ۹۵ اسلحه وجود دارد، همچنین هوش منصنوعی و ربات ها و آیتم های دیگر باعث میشوند تا بازی هر چه بیشتر شخصیت سازی شوند و شما را بیشتر به چالش بکشند. همین خصوصیات است که این بازی را به یک بازی اعتیاد آور تبدیل میکند زیرا که هرگز این بازی قرار نیست تکراری و یا حتی قابل پیشبینی شود. استفاده از گرافیک دو بعدی در این بازی باعث شده تا شما یک وسعت دید بسیار خوب از دشمنان داشته باشید و نیازی به حدس و گمان برای کشتن دشمنانتان نخواهید داشت.

با پیروزی هر چه بیشتر، امتیازات و سکه دریافت میکنید تا با کمک این هدایا، قدرت خودتان را ارتقا دهید. اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا این بازی را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند.