Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow یک بازی در سبک گیم های ماجرایی و داستانی است که شما را در انتخاب تصمیم گیری به چالش خواهد کشید. در این بازی شما با ماجرا و اسرار های پیچیده خانوادگی روبرو خواهید شد که هر لحظه احساسات و منطقتان را به چالش میکشد تا تصمیم گیری و انتخاب های بعدی را برایتان دشوار تر و حساس تر کند. در این بازی هر تصمیم در روند و داستان بازی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت پس خوب بر تصمیم هایتان و تاثیرشان فکر کنید تا بعد ها پشیمان نشوید. این بازی ساخته یکی از استادیو های گیم محبوب یعنی Artifex Mundi است که یک داستان هیجان انگیز را برای شما تعریف خواهد کرد.

دانلود Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow Full 1.0 – بازی اسرار خانوادگی 2 اندروید

در این بازی شما در نقش پروفسوری هستید که زنش به دلایلی ربوده شده و قرار است معما چرایی این آدم ربایی را کشف کنید. در طول بازی از اطلاعاتی باخبر خواهید شد که میتوانند جان شما را به خطر بیاندازند پس رازداری و مراقب بودن از شروط اولیه پیروزی در این بازیست.شما متوجه میشوید که همسر عزیزتان در آینده برده شده و در نتیجه باید به آینده سفر کنید تا او را پیدا کنید. این دنیا جایی است برای تکنولوژی و علم در گرو یک عشق واقعی. ۳۵ مکان برای جریان بازی انتخاب شده که با کسب امتیازات بیشتر میتوانید این مکان ها را آنبلاک کنید و شانس خودتان را برای پیدا کردن همسرتان بیشتر کنید.

بازی با امتیاز عالی ۴٫۱ از ۵٫۰ به یکی از محبوب ترین بازی های ماجرایی تبدیل شده.اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow  را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و چالش به زندگیتان تزریق خواهید کرد و در دنیای آینده قدم خواهید گذاشت.