Inside The Mirror یک بازی ماجراجویی منحصر به فرد است که تلاش کرده بجز سرگرم کردن بازیکن، او را در مفهوم و روایت خودش غرق کند. این بازی با داستان احساسی و چالش بر انگیز خود، ساعت ها شما و ذهنتان را مشغول نگه خواهد داشت. یومی یک دختر دبیرستانی ست که در عرض یک سال زندگی اش به کلی تغییر کرده. او نمیتواند دلیل این تغییر را درک کند و دائماً از خود میپرسد چرا پدر و مادرم، برادرم ترکم کرده اند و از هم جدا شده اند؟ این حس عذاب وجدان است که زندگی یومی را دارد به نابودی میکشد.

این سوالات پیچیده و دردناک ، همان چیزی هستند که شما باید سعی کنید تا پاسخشان را پیدا کنید.با پاسخ به این سوالات چالش برانگیز، افسردگی یومی بهتر خواهد شد و درک او از زندگی بهبود خواهد یافت. در این بازی ممکن است نسبت به تمامی احساسات و منطقتان دچار شک شوید و شروع به پرسش سوالات فلسفی و دردناک از خود کنید! این بازی میتواند بسیاری از حقایق پشت پرده زندگی خودتان را برایتان شفاف کند.این یک ماجراجویی در دنیا پیچیده و پر پیچ و خم یک نوجوانی با حس بازنده بودن است. به یومی کمک کنید تا مثل تمامی هم سن و سالان خود شاد و خندان باشد.

دانلود Inside The Mirror 1.0 – بازی ماجراجویی درون آینه اندروید

تمام اتفاقات بازی در جهانی بسیار زیبا از لحاظ بصری به نمایش گذاشته می شود و گرافیک و طراحی هنری خاص ژاپنی و طراحی لباس ها و کاراکتر ها و … همگی فرهنگ ژاپنی را به خوبی به تصویر می کشند. اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Inside The Mirror را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد