Super Arcade Racing یک بازی مسابقه ای فوق العاده سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که تجربه ناب بازی با گیم پلی واقعی را به شما می دهد. کنترل های ساده و سرگرم کننده با یک نمایش کلاسیک ۲D از بالا به پایین ، تصاویر پیکسلی هنری شگفت انگیز و موسیقی متن فیلم نمادین از جمله ویژگی های این بازی است.  ​​همراه با یک داستان جذاب و بیش از ۸۰ سطح بازی.

برای امید به نجات برادر خود ، وارد دنیای مسابقات اتومبیلرانی زیرزمینی شوید. خطرناک خواهد بود ، اما شرکت در مسابقات مخفی Super Arcade Racing تنها فرصتی برای دیدن دوباره برادر خود و حل رمز و راز سازمانی است که وی را ربوده است. در ابتدا شما باید یک ماشین را داشته باشید که بعد از هر مسابقه به روزرسانی و شخصی سازی شود ، تا قطعات جدید سریعتر از آن عبور کنند ، کنترل بیشتری داشته باشند و کنترل بهتری داشته باشند. شما با رقبای شرور و دشمنان فریبکار خود ملاقات خواهید کرد. آنها را شکست داده و راه خود را برای پیروزی نهایی پاک کنید. در طول راه ، ممکن است چیزهای بیشتری درباره خودتان کشف کنید. در حالت تک نفره ۶۰ سطح برای طی کردن دارد که یک داستان داستانی در کنار هم کار می کند و کارفرمایان سختی برای شکست دارد. و با رعایت روح بازی ، سعی کنید سطح مخفی را از روی نقشه کشف کنید!

دانلود Super Arcade Racing 1.061 – بازی مسابقات ماشین رانی اندروید
برای به روزرسانی یا تغییر ماشین خود از گاراژ بازدید کنید. مطمئنا به شما در افزایش عملکردتان کمک می کند. برای هر مسابقه درآمد کسب کنید و پول خود را صرف اگزوزهای جدید ، ترمزهای محکم تر ، لاستیکهای بهتر و حتی موتور قدرتمندتر کنید. شما کنترل بیشتری بر اتومبیل خود خواهید داشت ، سرعت بیشتر و شانس شما برای پیروزی بیشتر خواهد شد. همچنین می توانید رنگ های اتومبیل خود را انتخاب کرده و قسمت های بدنه را برای شخصی سازی کامل تغییر دهید. اکنون Super Arcade Racing را بارگیری کنید و آنرا به صورت رایگان نصب کرده و چالش خود را شروع کنید.