Mountain Madness یک بازی سرگرم کننده و در عین حال ساده و اعتیاد آور است که شما را به کوه ها مرتفع و یخبندان میبرد تا بر روی آنها اسکی بکنید و لذت ببرید.این بازی ساخته شده توسط استدیو بازی محبوب JaffaJam ست که توانسته امتیاز فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ را در گوگل پلی بدست آورد و بیشتر گیمر ها از آن لذت ببرند. دلیل این موفقیت و  زیبایی در گرافیک ظریف و بازی مهیج است. در این بازی شما به جای کارکتر یک پنگوئن بامزه و کوچولو هستید که بر روی کوه های مرتفع در حال اسکی بازی ست که ناگهان بهمن می آید و او باید برای حفظ جانش از این مهلکه فرار کند و زنده تا به انتها پیست اسکی برسد. در این بازی شما باید تلاش کنید رکورد خودتان را به طور متعدد شکست بدهید.

دانلود Mountain Madness 2.1.66 – بازی تفننی پنگوئن اسکی باز اندروید

در صورت طی مسافت زیادی از امتیازات و سکه های بیشتری بهره خواهید برد که ب شما کمک میکنند تا کارکتر خود، یعنی پنگوئن  تان را ارتقا دهید و سرعت و قدرتش را بهبوبد ببخشید و یا برایش شال و کلاه و چوب اسکی بهتر بخرید، تصمیم با شماست ، در صورت ارتقا و بهبود کدام داشته پنگوئن تان، شانس او را در زنده ماندن بیشتر خواهید کرد. با امتیازاتی که کسب کرده اید نه تنها میتوانید وسایلی که دوست دارید را بخرید بلکه میتوانید فضا و محیط های زیبا دیگر را آنبلاک کنید تا از اسکی در این مکان ها نیز لذت ببرید و مجذوب گرافیک فوق العاده استفاده شوید. در این بازی شما هم زیبایی را حس میکنید و هم از سرعت و آدرنالین بازی لذت خواهید برد. پس همین حالا این بازی را دانلود کنید تا پنگوئن بامزه خودتان را نجات دهید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Mountain Madness را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد