Road Rampage یک بازی آرکید خارق العاده است که با نور های نئونی و سرعت بسیار زیادش، شما را مجذوب خود خواهد کرد و هیجان را به زندگیتان تزریق میکند. این بازی که یک الگو برداری از بازی های کلاسیک قدیمی مشابه خودش است، به شکلی مدرن و امروزی در آمده تا بتواند گیمر و بازکن امروزی را نیز به این دسته بازی ها جذب کند. ژانر بازی آرکید و اکشن است و از گرافیک سیار خوبی بهره میبرد و میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در این بازی شما میتوانید خشن ترین، قوی ترین و منحصر به فرد ترین ماشین ها را انتخاب کنید و به دل جاده بزنید و با استفاده از اسلحه های خارق العاده خودتان دشمنان را شکست بدهید و از میدان مبارزه بیرون بیاندازید.
در بازی از آرشیو کامل اسلحه ها استفاده شده تا شما نسبت به سلیقه و خواسته خودتان، هر اسلحه که دوست داشتید را امتحان و تجربه کنید و از آن لذت ببرید. استفاده از همین آرشیو کامل و گستره است که این بازی را به یک بازی محبوب تبدیل کرده است.

دانلود Road Rampage 4.5.1 – بازی آرکید خشم جاده اندروید

با پیروزی هر چه بیشتر در مراحل چالش بر انگیز از امتیازت خوبی بهره ببرید و با کمک این جوایز، ماشین و اسلحه خودتان را ارتقا و پیروزی مراحل بعدی خودتان را تضمین کنید. این بازی ساخته شده استدیو محبوب بازی های آرکید ONESOFT است که بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۶ از ۵ بوده است.اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Road Rampage را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.