Vikings II یک بازی اکشن و فانتزی ست که شما را به دنیا واکینگ ها میبرد. در این دنیا شما یک واکینگ کماندار هستید و باید هیولا ها را بکشید. هیولا ها میتوانند اژدها، غول های یک سر و هزار سر ،مارهای اعظیم الجثه، ترول ها و یا هشت پاهای بزرگ و ترسناک و اهریمنان آتشین باشند. با کمک این بازی شما ماجراجویی در دنیا باستانی واکینگ ها خواهید داشت. واکینگ ها مردمانی در اروپا غربی حال حاضر بوده اند، مرمانی شکارچی و ماهیگیر بودند که بخاطر سردی سرزمین هایشان زندگی دشواری داشتند. در این بازی شما در حین دویدن باید اهریمنان را شکست دهید و به یک قهرمان واقعی از ریشه مردمان پهلوان واکینگ ها در آیید. هدف اصلی شما رسیدن به بهشت یا همان والهالا ست با عبور از موانع و مراحل به این بهشت یعنی هدف نهایی نزدیک تر خواهید شد.

دانلود Vikings II 2.9 – بازی اکشن وایکینگ ها 2 اندروید

به شما آرشیو کاملی از شخصیت های منحصر به فردی داده میشود تا هر کدام را بر اساس سلیقه فردی تان انتخاب کنید و به یک قهرمان افسانه ای بدلش کنید. شما با این کارکتر به مکان های متفاوتی سفر میکنید و از گرافیک زیبا و انتزاعی این مکان ها لذت میبرید. با اینکه بازی از گرافیک ساده ای استفاده کرده اما عبور از موانع مراحل به هیچ عنوان ساده نیست. مشکلات و هیولاهایی که در مسیرتان خواهید دید به هیچ عنوان قابل پیشبینی نخواهند بود در نتیجه بازی هرگز تکراری نخواهد شد. این بازی توسط استادیو محبوب Plug in Digital تهیه شده است و از امتیاز عالی ۴٫۵ از ۵٫۰ در گوگل پلی بهره میبرد.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Vikings II را دانلود کنید. تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند.