Gladiator Heroes یک بازی استراتژیک مهیج است که شما را به دنیا گلادیاتور ها میبرد تا در آن با فتح سرزمین های جدید و ساخت پایگاه، تاریخ ساز شوید. در این بازی به شما یاد داده خواهد شد که چگونه در میدان های مبارزات درست بجنگید و دشمنان را شکست دهید. با پیروزی در هر مبارزه از امتیازات و هدایایی برخودار خواهید شد که با آن ها میتوانید زرادخانه، درمانگاه، بتا های اداری و مدرسه گلادیاتوری تاسیس کنید و تجربیات خودتان را به دیگران نیز آموزش دهید. با این روند، شما ارتشی قوی و دانا خواهید داشت که با آن میتوانید هر سرزمین را فتح و امپراطوری تان را گسترش دهید.

در این بازی به شما امکان گشت گذار در کوه و کوهستان و صحرا و اقیانوس و آتش فشان و… داده شده تا مناطق جدید را کشف کنید و نقشه خودتان را کامل تر و دقیق تر کنید. میتوانید در سرزمین های باستانی به گشت و گذار به پردازید و از مناظر تاریخی لذت ببرید. با داشتن آرشیو کاملی از تجهیزات و سلاح، راه شما برای پیروزی صاف و هموار خواهد شد. پس تلاش کنید تا تمامی مراحل و موانع را به سلامت پشت سر بگذارید و آیتم ها را آنبلاک و موجود کنید تا پیروزی یتان تضمین شود.

دانلود Gladiator Heroes 3.4.26 – بازی استراتژی گلادیاتورهای قهرمان اندروید

گرافیک بازی بسیار ظریف و زیباست و هر گیمری را به خود جذب خواهد کرد. همچنین موسیقی انتخاب شده بسیار متناسب با حس و حال فضای بازیست و به خوبی شما را غرق در این دنیا خارق العاده خواهد کرد. پردازش سریع و با قدرت از دیگر مزایا این بازی گلادیاتوری است. اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Gladiator Heroes را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۴ از ۵ بوده است.