در بازی جذاب و اکشن King of Crabs درگیر نبردهای خرچنگی شوید و خود را برای یک سرگرمی چند نفره شدید آماده کنید. زیرا قرار است در نبرد با ۱۰۰ بازیکن واقعی در هر بازی شرکت کنید. در نقش پادشاه خرچنگ ها تن به مبارزه دهید و انواع خرچنگ های بامهارت و قدرتمند را جمع آوری کنید. شما باید برای تبدیل شدن به پادشاه خرچنگ ها گونه های عجیب و جالب خرچنگ جمع آوری کنید ، آنها را ارتقا دهید و آنها را سفارشی کنید تا در صعود از رده ها به شما کمک کنند. برای کمک یا مبارزه با یکدیگر با دوستان خود عضو گروهها شوید. البته این بستگی به شما دارد!

دنیای عظیم جزیره ای در انتظار کشف و فتح است. انواع سلاح های خنده دار و خطرناک را پیدا کنید تا به شما در نبردها کمک کنند. این بازی کنترل های لمسی آسان و قابل استفاده را با بازی های جالب و سرگرم کننده ترکیب می کند.
گرافیک سه بعدی فوق العاده زیبا ، انیمیشن و صدا باعث می شود این تجربه زنده شود.

دانلود King of Crabs 1.18.0 – بازی اکشن پادشاه خرچنگ ها اندروید

تبدیل به پادشاه شوید و برای اثبات اینکه شما قدرتمندترین خرچنگ در سرزمین هستید ، به بالای هیئت مدیره صعود کنید! انواع خرچنگ ها را جمع آوری ، به روز کرده و رشد دهید. مهارت های پیشرفته را کشف کرده و پوسته های منحصر به فردی را جمع آوری کنید. مجموعه ای از سلاح های دیوانه وار و کشنده را پیدا کنید تا به نفع خود قدم بردارید و در حالت های جدید بازی شرکت کنید.

به روز رسانی های منظم بازی در هر بار ارائه می شود و در آینده به دنبال خرچنگ ها ، پوسته ها ، نقشه ها ، رویدادهای ویژه و حالت های بازی باشید. بازی به یک اتصال اینترنتی ثابت نیاز دارد. توجه داشته باشید: King of Crabs برای بارگیری و بازی رایگان است ، با این حال ، موارد خاصی برای تهیه پول واقعی در دسترس است.