سوباسا نام شناخته شده و محبوب کارتونی در میان کودکانه دهه های گذشته بود که در کارتون های فوتبالی ژاپن به عنوان یک اسطوره معرفی شده بود. اکنون کاپیتان سوباسا در یک بازی اندرویدی قرار است شما را بار دیگر با خود همراه کند. در بازی Captain Tsubasa: Dream Team به عنوان شخصیت سوباسا باید بازیکنان فوتبالی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا یک تیم رویایی منحصربه‌فرد بسازید. به همراه سایر کاربران از سایر جهان درگیر مسابقات فوتبالی مهیج شوید. شما از مهارت های ویژه و باورنکردنی مانند دریبل ها و شوت های آتشین و مهارتهای یک ستاره فوتبال برخوردار هستید که در طول بازی می توانید آن ها را استفاده کنید.

دانلود Captain Tsubasa: Dream Team 9.0.0 – بازی ورزشی فوتبالیست ها اندروید

بازیکنان ،تیم ، کیت و موارد دیگر همه می توانند آزادانه شخصی سازی شوند و به شما امکان می دهند تیم رویایی کاملاً بی نظیر خود را بسازید! پس به عنوان مربی، بازیکنان خود را آموزش دهید و از آنها قدرت بگیرید! همچنین می توان مهارت های ویژه را بین همین شخصیت انتقال داد! از بازیکنان توانمند خود استفاده کنید تا استراتژی های اصلی خود را تهیه کنید ، سپس از آنها استفاده کنید تا به رقبایتان نشان دهید که از چه چیزی ساخته شده اید!

این بازی با داشتن کنترل های پیشرفته که برای گوشی‌های هوشمند بهینه شده یک تجربه روان و بصری و بدون هیچ استرس را برای کاربر ایجاد می کند شما می توانید برای تبدیل شدن به یک اسطوره و ستاره دنیای فوتبال با سایر تیم ها رقابت کنید و حتی در حالت داستانی یک بار دیگر هیجان سریال های اصلی را در حالت استوری تجربه کنید! خود را به روزهای مدرسه راهنمایی Tsubasa برگردانید و خاطرات دلتنگی را به یاد بسپارید!