در بازی استراتژیک و آنلاین Mobile Royale  به لرد هایی بپیوندید که برای کشور گشایی و حکومت در سرزمین های مختلف با یکدیگر می جنگند. شما در شرایط جنگی قرون وسطایی باید بتوانید استراتژی ها و تاکتیک های لازم را اعمال کنید تا علیه رقیبان خود ایستادگی کنید و یک جنگجوی واقعی شوید. برای رسیدن به پادشاهی و قدرت دست به مبارزه با دشمنانی بزنید که قصد نابودی سرزمینتان را دارند و یک بازی جهانی آنلاین را به صورت سه بعدی تجربه کنید. در ابتدا در زمین بدون امکانات در اختیارتان قرار داده می‌شود که باید بتوانید آن را با استفاده از ساختمانهای بزرگ و دفاعی گسترش دهید. 

دانلود Mobile Royale 1.50.0 – بازی استراتژی موبایل رویال اندروید
سربازهای برای ایجاد ارتش منظم خود استخدام کنید و ارتش تان را تشکیل دهید. شما می توانید برای برخورداری از پشتیبانی گروه های بزرگ تر وارد اتحاد ها شوید و با آمادگی بیشتری درگیر جنگ های مهیج شوید. از بهترین استراتژی و تاکتیک های خود برای خنثی کردن دشمن خود استفاده کنید و وظیفه ی هر گروه از نیروها را تعیین کنید. قهرمانانی که به آنها فرمان می دهید شامل انسان ها ، الف ها ، کوتوله ها هستند.
در این بازی آنلاین چند نفره RTS تعداد بیشماری گزینه پیدا خواهید کرد: شهر خود را بسازید ، با قبایل مختلف در سرزمین تجارت کنید ، با نیروهای مختلفی آموزش دهید تا ارتش خود را تشکیل دهید ، به یک انجمن صنفی بپیوندید ، اتحاد بسازید و درگیر جنگهای مهیج باشید. از نبردهای هیجان انگیز سه بعدی در یک دنیای بزرگ قرون وسطایی فانتزی لذت ببرید! در نبردهای آنلاین چند نفره RTS با موجوداتی مثل هیولاها یا اژدهایان بجنگید! خود را در گرافیک های زیبا و تفصیلی سه بعدی ، یک میدان نبرد بزرگ و یک پادشاهی فانتزی خیره کننده غوطه ور کنید!