Special Agent یک بازی اکشن و مامور ویژه است که با استفاده از گرافیک منحصر به فرد و مینیمالیست خود توانست به یکی از بازی های محبوب در این سبک و ژانر بدل شود. در این بازی شما در نقش یک مامور ویژه با تجربه و ماهر هستید که از سوی مقامات بالا به او دستوراتی سخت و ماموریت های خاص داده میشود. شما باید به مقر خلافکاران و تبهکاران وارد شوید و آن ها را به سبک و استایل جنگی خودتان به همراه یک نقشه برنامه ریزی شده استراتژیک نابود سازید. این خلافکاران یک تهدید ملی به حساب می آیند هیچ جایی برای رحم و بخشش نیست. در صورت شکست در ماموریت ها مردمان کشورتان به خطر می افتند و شما مسئولیت کشته شدن و ناراحتی مردم کشورتان خواهید بود.

این بازی از یک گرافیک دو بعدی و طراحی کارتونی و ساده تشکیل شده تا بازیکن و گیمر را غرق در خط داستانی خود کند. شما باید بتوانید با کمترین شلیک، بیشترین دشمنان را بکشید و به هلاکت برسانید. برای اینکار شما به دقت و تمرکز خوبی نیاز دارید. اگر تمرکز کردن برای شما سخت است یا به سرعت حواستان پرت میشود. این یه بازی مناسب برای تمرین و آموختن تمرکز صحیح است.

دانلود Special Agent 1.0.9 – بازی اکشن مأمور ویژه اندروید

اجرای این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Special Agent را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی تهیه شده توسط استادیو بازی سازی هنگ کنگی TerranDroid در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۳ از ۵ بوده است. شما می توانید این بازی را بصورت رایگان از وب سایت اندرویکده دانلود کنید.