Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer‏ عنوان یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و جذاب که در دسته بازی های ورزشی قرار دارد و توسط شرکت بازی سازی ۹M Interactive برای کاربران اندرویدی تولید شده است. فوتبال یکی از بهترین و پر مخاطب ترین ورزش های دنیاست که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده و چندین سال است که بازی های فوتبالی با استقبال بی نظیری روبرو شده اند به همین دلیل این شرکت بازی سازی سبک های مختلفی از فوتبال را تولید و منتشر کردند.

دانلود Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer 5103 – بازی ورزشی فوتبال خیابانی اندروید
بازی Extreme Football فوتبال های خیابانی است که باید مطابق با قوانین خاصی آن را بازی کنید که این رقابت ها به صورت ۳ به ۳ است که در ابتدا باید بازیکن در مورد نظر خود را از بین تمامی بازیکن‌های مختلف انتخاب کنید و برای او یک نام در نظر بگیرید و ظاهر و ویژگی های آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید شما در ابتدا یک بازیکن ساده هستید که باید در طی رقابت ها و بازی‌های خیابانی بسیار مهارت‌های متفاوتی به دست آورد.
سعی کنید تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید حرکت های مختلف فوتبالی مانند: تکل زدن، پاسکاری و شوت های قدرتمندی را اجرا کنید و امتیاز های ویژه ای به دست آورید و همچنین از دیگر دوستان خود نیز بخواهید تا به صورت آنلاین با شما هم تیمی شوند و با یکدیگر فوتبال بازی کنید و حسابی سرگرم شوید. اگر علاقه مند هستید می توانید Extreme Football:3on3 Multiplayer Soccer را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید.